شرایط و ضوابط

شرایط و قوانین استفاده از سینمایار

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سینمایار به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‌سایت سینمایار به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌ها و خدمات سینمایار است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش و ثبت نام در سینمایار نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سینمایار از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در این صفحه، جایگزین کلیه توافق‌های قبلی محسوب می‌شود.

مقدمه

از اینکه به سینمایار اعتماد کرده‌اید و برای آموزش و خرید، ما را انتخاب می‌کنید، سپاسگزاریم و می‌کوشیم که بهترین باشیم.

وبسایت سینمایار بستری برای شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین بصورت غیر حضوری و حضوری است، سینمایار علاوه بر آموزش، به فروش محصولات فیزیکی مرتبط با صنعت سینما و فیلمسازی و همچنین محصولات مجازی حوزه سینما و فیلمسازی مانند: نرم‌افزار، افزونه، اسکریپت، پروژه‌های از پیش تولید شده، پریست‌، اکشن، لات‌های رنگی و محتوای صوتی از قبیل ساند افکت و سمپل‌های صوتی برای صداگزاری فیلم و فوتیج‌های مورد نیاز جلوه‌های ویژه بصری را بفروش می‌رساند.

بخش مهم شرایط و قوانینی که مجموعه سینمایار بر طبق آن به مخاطبان و مشتریان خود خدمات می‌دهد در این صفحه درج شده است و استفاده از سینمایار به معنای قبول این قوانین می‌باشد و برای آنکه با خیال آسوده از سینمایار در جهت رشد و کسب تخصص خودتان استفاده کنید، خواهش می‌نماییم موارد ارائه شده در ذیل را به دقت مطالعه کنید.

ثبت نام در سینمایار و هر بار خرید از آن به معنای موافقت شما با تمام موارد این توافقنامه است و نیازی به امضای طرفین وجود ندارد.

معرفی سینمایار

سینمایار علامت تجاری ثبت شده به مالکیت مؤسسه ترلان فیلم به‌شناسه ملی 14006389720 شماره ثبت 40295 است. مؤسسه ترلان فیلم دارای مجوز رسمی فیلمسازی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و بصورت تخصصی در زمینه تولید فیلم فعالیت دارد و سینمایار را با هدف تولید قطعات و تجهیزات مرتبط با صنعت سینما و فیلمسازی، آموزش علوم و فنون هنر‌هایی سینمایی و پشتیبانی فنی پروژه‌های سینمایی تأسیس کرده است.

وبسایت سینمایار زیرمجموعه‌ای از این برند تجاری است که در حوزه‌های ذیل فعالیت دارد:

  • آکادمی سینمایار

 یک بستر برگزاری و فروش دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بصورت غیرحضوری و حضوری است که موضوع آموزش‌ها بصورت تخصصی مرتبط با صنعت سینما و فیلمسازی می‌باشند.

  • فروشگاه کالای فیزیکی

فروش محصولات فیزیکی مرتبط با حوزه صنعت سینما و فیلمسازی

  • فروشگاه محتوای دیجیتال

فروش محتوای مجازی و دانلودی شامل: نرم‌افزار، افزونه، اسکریپت، پروژه‌های از پیش تولید شده، پریست‌، اکشن، لات‌های رنگی و محتوای صوتی از قبیل ساند افکت و سمپل‌های صوتی برای صداگزاری فیلم و فوتیج‌های مورد نیاز جلوه‌های ویژه بصری

فعالیت‌های دیگر برند تجاری سینمایار شامل موارد ذیل است:

  • تولید قطعات و تجهیزات مرتبط با صنعت سینما و فیلمسازی
  • پشتیبانی فنی پروژه‌های سینمایی

تعاریف و اصطلاحات

ابتدا باید با اصطلاحات لازم آشنا شویم:

  • سینمایار: منظور فروشگاه آنلاین سینمایار است با محتوای آموزشی غیر حضوری و حضوری، فروشگاه کالای فیزیکی و مجازی بصورت دانلودی.
  • فروشگاه آنلاین: فروشگاهی بر بستر اینترنت که امکان فروش و ارائه محصولات، خدمات و دریافت وجه متقابل آن به‌صورت بر خط و بلادرنگ از طریق آن میسر است.
  • کاربر عضو: شخص حقیقی یا حقوقی می‌باشد که در وبسایت سینمایار حساب کاربری ایجاد کرده باشد.
  • کاربر غیر عضو: شخص حقیقی یا حقوقی می‌باشد که در وبسایت سینمایار حساب کاربری نداشته و صرفاً استفاده‌کننده از وبسایت است.
  • حساب کاربری: حساب کاربری کاربر در سایت به آدرس http://cinemayar.com که کاربر از طریق این حساب می‌تواند فهرست محصولات، دوره‌های خریداری شده، لایسنس دوره‌ها خریداری‌شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات کاربر در آنجا ثبت‌شده و قابل‌ویرایش و بروز‌رسانی است.
  • محصول: منظور هر یک از محصولات ارائه شده در سینمار است.
  • کیف پول: یک مفهوم انتزاعی از کیف پول مرسوم که هنگام خریدو فروش آنلاین جهت نگهداری اطلاعات حساب افراد (اعتبار) در فروشگاه آنلاین استفاده می‌شود. اعتبار موجود در کیف پول از طریق خرید شارژ الکترونیکی قابل‌افزایش است و معمولاً در صورت وجود اعتبار کافی در کیف پول کاربر، برای پرداخت صورتحساب، نیازی به استفاده از درگاه‌های پرداخت ندارد.
  • شارژ الکترونیکی: یک محصول الکترونیکی (معمولاً مختص همان فروشگاه آنلاین) است که کاربران با خرید و پرداخت مبلغ آن از طریق درگاه‌های بانکی موجودی کیف پول خود را افزایش می‌دهند. معمولاً با خرید شارژ الکترونیکی، مبلغی نیز به‌عنوان جایزه به کاربر (مشتری) اختصاص می‌یابد. (امکان افزایش شارژ برای مدیر سیستم نیز مهیا است)
  • تیکت: سند الکترونیکی که حاوی مکاتبات کاربران، مدرسان، بخش پشتیبانی، مدیر سینمایار و سایر کاربران با یکدیگر و سینمایار می‌باشد.
  • سیستم جامع تیکت(تیکتینگ): قابلیتی در حساب کاربری کاربران است که کلیه مکاتبات الکترونیکی خریداران، کاربران، مدرسان و سایر کاربران با یکدیگر یا سینمایار در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل‌پیگیری است.
  • پشتیبانی: منظور از پشتیبانی، پاسخگویی به مشکلات مربوط به عملکرد سینمایار و محصولات خریداری شده است.
  • خریدار: کاربری که حداقل یک مورد از محصولات سینمایار را خریداری کرده باشد.
  • دوره آموزشی غیر حضوری: یکی از محصولات مجازی سینمایار است که شامل یک مجموعه ویدئو یا صوت و یا متن باشد که بعد از قبل ضبط شده‌اند، این دوره می‌تواند در زمان خرید کامل شده باشند و یا در حال تولید باشد و طبق برنامه اعلام شده در بازه زمانی که در صفحه محصول اعلام شده منتشر خواهد شد. این دوره‌ها دارای لایسنس هستند.
  • دوره آموزشی حضوری: این دوره‌ها بصورت حضوری خواهند بود و فقط ثبت نام آن‌ها از طریق وبسایت سینمایار انجام خواهد شد.
  • کارگاه آموزشی غیرحضوری: به کارگاه‌هایی که بصورت وبینار برگزار می‌شوند گفته می‌شود.
  • کارگاه آموزشی حضوری: این کارگاه‌هاا بصورت حضوری برگزار خواهند شد و فقط ثبت نام آن‌ها از طریق وبسایت سینمایار انجام خواهد شد.
  • محصول فیزیکی: به محصولاتی که مجازی نباشند گفته می‌شود مانند سیستم‌های تدوین، دوربین فیلمبرداری، میکروفن و …
  • محصول محتوای دیجیتالی یا مجازی: کالا‌ها و خدماتی که امکان ارائه و دریافت آن‌ها از طریق اینترنت وجود دارد.
  • لایسنس دوره‌ها: هر کاربر با خرید یک محصول لایسنس مربوط به اسپات پلیر آن محصول را دریافت می‌کند که نمایش آن محصول با لایسنس امکانپذیر هست و باعث می‌شود روی محتوای دوره واترمارک‌هایی از اطلاعات کاربری خریدار درج شود و یا به نحو دیگری درون آن جاسازی شود که مشخص شود محصول مربوط به کدام حساب کاربری است.
  • درگاه پرداخت: یک سرویس تجارت الکترونیک است که کارت‌های بانکی را برای پرداخت جهت فروشگاه‌های آنلاین و سنتی پردازش می‌کند. درگاه پرداخت انتقال اطلاعات کلیدی بین پورتال پرداخت وب‌سایت سینمایار به پردازنده/بانک را تسهیل می‌کند.

شرایط و ضوابط عمومی

  • سینمایار مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین جرائم اینترنتی و قوانین تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند. کاربران سینمایار، متعهد می‌شوند که نسبت به کلیه قوانین و مقررات مذکور آگاهی کامل دارند و فعالیتشان نیز مطابق با این قوانین است و در صورت تخطی از این قوانین، سینمایار حق ویرایش، حذف اطلاعات یا حذف حساب کاربری مشترک را خواهد داشت.
  • محتوای سینمایار با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران تهیه و تولید شده و تمامی کالا‌ها و خدمات این سینمایار، حسب مورد دارای مجوز‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.

حساب کاربری

  • برای اینکه در سینمایار محصولی بخرید یا در دوره آموزشی شرکت کنید و بتوانید از امکانات وب‌سایت استفاده کنید، لازم است در سایت عضو شوید. هنگام ثبت‌نام، سینمایار اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، آدرس پست‌الکترونیک و … را از کاربرانش دریافت می‌کند تا بتواند خدماتی مفید و امن به آن‌ها ارائه کند. اطلاعاتی که کاربران در هنگام ثبت‌نام یا در پنل کاربری خود وارد می‌کنند، به منزله‌ی اطلاعات مورد تائید آن‌هاست. سینمایار فقط این اطلاعات را قابل قبول می‌داند و از طریق این اطلاعات با کاربران ارتباط برقرار می‌کند.
  • ممکن است سینمایار برای مواردی از قبیل بازاریابی، ارتقای سطح خدمات، نظرسنجی، اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها و رویداد‌ها و مواردی از این قبیل از برخی اطلاعات کاربران استفاده کند. به عنوان مثال به آن‌ها پیامک یا ایمیل بفرستد.
  • حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و از آنجایی که ورود و ثبت نام در سینمایار با شماره تلفن همراه و ارسال رمز عبور یکبار مصرف انجام می‌شود، مسئولیت حساب کاربری با دارنده شماره تلفن همراه خواهد بود و برای جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده احتمالی، کاربران نباید اطلاعات مربوط به پیامک رمز یکبار مصرف را برای شخص دیگری فاش کنند. مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی ناشی از عدم رعایت این موضوع بر عهده کاربر است. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کند، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران، باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
  • تمام ویدیو‌های آموزشی و فایل‌های صوتی به چندین روش واتر مارک شده‌اند و اطلاعاتی از حساب کاربری، شماره تلفن همراه، کدملی کاربری که آن را خریداری کرده را در خود دارند و سینمایار برای اثبات اینکه این محتوا از چه حساب کاربری کپی‌برداری و منتشر شده است در مراجع قضایی از آن استفاده خواهد کرد، کاربر با آگاهی از این موضوع متعهد می‌شود که نام کاربری، تلفن همراه و رمز یکبار مصرف ورود به سینمایار که برای وی پیامک می‌شود را در اختیار اشخاص ثالث نمی‌گذارد، زیرا کاربر مسئول اتفاقاتی هست که به پروفایل کاربری او مرتبط است.
  • تمام افرادی که حداقل سن آن‌ها در زمان ثبت نام ۱۸ سال تمام باشد به صورت مستقل می‌توانند حساب کاربری ایجاد نمایند در غیر این صورت با آگاهی و نظارت سرپرست قانونی یا والدین خود که آن‌ها بالای ۱۸ سال تمام دارند، این کار را انجام داده و آن افراد مسئول فعالیت‌های کاربر می‌باشند و قوانین، شرایط و ضوابط سینمایار شامل حال تمامی کاربران عضو و غیر عضو است.
  • عضویت با هرگونه نام جعلی یا تقلبی و یا ثبت نام با شماره تلفن همراه متعلق به غیر موجب مسدود شدن حساب کاربری از طرف سینمایار می‌گردد.
  • در صورت نقض قوانین یا ایجاد هرگونه تهدید یا خطر احتمالی از طرف حساب کاربری شما، دسترسی شما به حساب کاربری محدود یا لغو می‌گردد.
  • استفاده از خدمات سینمایار به منزلۀ پذیرش قوانین سایت است، ثبت نام در سینمایار، به معنای موافقت شما با این قوانین است و نیازی به اخذ امضا از طرفین وجود ندارد. تخطی از این قوانین، به سینمایار حق دخل و تصرف و حذف حساب کاربری مشترک را خواهد داد.
  • هر فرد مجاز است فقط برای خود حساب کاربری ایجاد کند و هرگونه ایجاد حساب کاربری برای دیگران (به عنوان هدیه و …) خلاف مقررات بوده و در صورت اقدام به این عمل، سینمایار مجاز به بستن حساب کاربری فرد خاطی است.
  • هر حساب کاربری برای استفاده یک نفر است و کاربر متعهد می‌شود که از نمایش جمعی، ضبط، نمایش و انتشار محتوای آموزشی سینمایار، در اختیار گذاشتن حساب کاربری به دیگران، نمایش دوره‌های سینمایار بصورت گروهی در شرکت‌ها و مؤسسات، خودداری کرده و در این موارد از نظر قانون جرائم رایانه‌ای “تشویق و ترغیب به نقض حقوق مالکیت معنوی” تلقی می‌گردد و پیگیری حقوقی از طرف سینمایار انجام خواهد شد.
  • همچنین در این موارد، حق مسدودسازی حساب کاربری فرد خاطی، بدون اطلاع قبلی و قبل از هرگونه پیگیری قضایی برای سینمایار محفوظ می‌باشد. همچنین سینمایار از تمامی افراد خاطی (شامل افراد حقیقی و شرکت‌ها و مؤسسات حقوقی) از طریق قضایی اقدام خواهد کرد.

شرکت در دوره‌های آموزشی

  • برای شرکت در دوره‌ها، پس از ورود به سایت، دوره‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید. بعد از فرآیند پرداخت، به دوره‌های خود از طریق پنل کاربری دسترسی کامل خواهید داشت.
  • امکان خرید دوره‌ها تنها به صورت اینترنتی و با رمز دوم پویا فراهم است و خرید به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر نیست.
  • دوره‌های آموزشی غیر حضوری سینمایار به صورت ویدئو‌های از قبل ضبط شده و به شکل آنلاین در دسترس هستند و امکان خرید دوره‌ها به صورت فیزیکی میسر نیست.
  • هر دوره آموزشی به همراه 6 ماه پشتیبانی مدرس از طریق بخش تیکت در پنل کاربری می‌باشد، پشتیبانی هر دوره آموزشی با پرداخت هزینه قابل تمدید است.
  • پیش از خرید یک محصول، توضیحات آن محصول، امتیاز و نظرات سایر کاربران نسبت به آن محصول، تعداد شرکت‌کننده، را به دقت بررسی کنید. همچنین با مراجعه به پروفایل مدرس، اطلاعات مناسبی راجع به کیفیت آثار و نحوه فعالیت او به دست‌آورید.
  •  اگر راجع به یک محصول سؤالی دارید، حتماً سؤال خود را در قسمت نظرات مربوط به آن محصول درج کنید.
  • سامانه‌ی پرسش و پاسخ سینمایار راه ارتباط شما با مدرسان است. پاسخ به موقع مدرسان به پرسش‌ها و نظرات شما، معیار خوبی برای تشخیص نحوه پشتیبانی آن‌ها از محصولاتی است که به فروش می‌رسانند.
  • افزودن دوره به سبد خرید، به معنای رزرو دوره نیست و سفارش پس از پرداخت نهایی تکمیل خواهد شد. پیش از پرداخت نهایی به هرگونه تغییر قیمت دوره یا انقضای کد تخفیف توجه داشته باشید.

لایسنس دوره‌های آموزشی

  • دوره‌های غیر حضوری (از پیش ضبط شده) سینمایار دارای لایسنس بوده و هر خرید، برای مشاهده یک نفر و تنها بر روی یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و یا مک او اس و یک دستگاه گوشی اندروید قابل مشاهده است(هر دوره روی تنها 2 سیستم عامل قابل نمایش است). هر تغییر در سیستم (تغییر رم، هارد، گرافیک و در کل ارتقا سیستم) از قبل باید به اطلاع تیم پشتیبانی سینمایار برسد، تا تیم فنی لایسنس شما را در سیستم قبلی پاک کنند و بتوانید در سیستم جدید ثبت کنید. انتقال لایسنس فقط یک بار امکان‌پذیر است.
  • در صورت خرید چند دوره در قالب یک سبد خرید، یک لایسنس برای همه دوره‌ها ایجاد خواهد شد. شما با وارد کردن لایسنس در نرم‌افزار اسپات پلیر، همان دوره‌هایی که در سبد خریدتان بود را به اسپات پلیر اضافه خواهید کرد. اگر قصد دارید برای هر دوره یک لایسنس داشته باشید (برای مثال زمانی که می‌خواهید هر شخص تیم شما یک دوره را تماشا کند) باید هر دوره را یکبار به سبد خرید اضافه کنید و آن را به صورت تکی تهیه کنید.
  • با استفاده از ورژن ۵ نرم‌افزار اسپات پلیر و ورژن‌های بالاتر، هنگام تعویض ویندوز لایسنس شما دچار مشکل نخواهد شد. پس حتماً قبل از تعویض از تیم پشتیبانی راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.
  • قبل از ریست موبایل اندروید باید با تیم پشتیبانی هماهنگ شود در غیر این صورت تیم پشتیبانی نمی‌تواند لایسنس ایشان را اصلاح کند.

استفاده از کد تخفیف برای دوره‌های آموزشی

  • در زمان استفاده از کد‌های تخفیف چندبار مصرف و کمپین‌های تخفیفی، کاربر باید برای اعمال تخفیف روی چند دوره، دوره‌ها را به صورت تک به تک و جداگانه تهیه کند تا بتواند روی هر دوره تخفیف بگیرد، در غیر این صورت تخفیف فقط یکبار و روی مبلغ کل اعمال می‌شود و سینمایار در قبال نحوه استفاده از کد تخفیف مسئولیتی ندارد و مبلغی را مسترد نخواهد کرد.
  • کد‌های تخفیف ارائه شده توسط سینمایار دارای شرایط و قوانین منحصر به فرد است و برای استفاده از آن‌ها باید شرایط مذکور در قسمت جزئیات کد تخفیف به طور کامل رعایت شود تا تخفیف مورد نظر برای کاربر در نظر گرفته شود.
  • مهلت استفاده از هر کد تخفیف در صفحه مربوط به دریافت آن کد درج می‌شود. در صورت پایان تاریخ اعتبار، کد‌های تخفیف قابل تمدید یا تعویض نیست و امتیاز آن‌ها غیر قابل بازگشت خواهد بود.
  • امکان استفاده از چند کد تخفیف به طور همزمان وجود ندارد.

خرید کالای فیزیکی

  • برای خرید کالای فیزیکی، پس از ورود به سایت، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید. بعد از فرآیند پرداخت، محصول مورد نظر در فرایند بسته‌بندی و ارسال قرار گرفته و برای خریدار به آدرسی که هنگام خرید اعلام می‌کند ارسال می‌شود.
  • بیشتر اطلاعات ارائه‌شده درباره‌ی کالا‌های فیزیکی موجود در وب‌سایت سینمایار، ترجمه‌ی مطالب مربوطه به آن کالا از سایت سازنده‌ی کالا است. سینمایار همواره خود را متعهد به نوسازی مداوم اطلاعات و محتویات به منظور اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق متعهد می‌داند، اما مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطای نگارشی پذیرا نیست. از آن‌جایی که خطای انسانی تیم وب‌سایت در ورود اطلاعات بر روی وب‌سایت سینمایار امکان‌پذیر است، سینمایار مسئولیت صحت کامل اطلاعات ارائه‌شده را بر عهده نمی‌گیرد اما تلاش خواهد کرد تا اطلاعاتی دقیق و صحیح پیرامون محصولات در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.
  • اگر راجع به یک محصول سؤالی دارید، حتماً سؤال خود را در قسمت نظرات مربوط به آن محصول درج کنید.

خرید محصول مجازی و دانلودی

  • برای خرید محصولات مجازی و دانلودی، پس از ورود به سایت، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید. بعد از فرآیند پرداخت، به محصول مورد نظر در پنل کاربری، بخش دانلود‌ها دسترسی خواهید داشت.

نحوه پرداخت وجه

  • برای خرید محصولات و استفاده از دوره‌های غیر رایگان در سینمایار ملزم به پرداخت هزینه آن به شکل پرداخت اینترنتی یا استفاده از اعتبار خود می‌باشید. روش‌های پرداخت ما امن و معتبر می‌باشند.
  • بعضا اعتبارات هدیه‌ای که به حساب کاربری شما تعلق می‌گیرد ممکن است دارای بازه زمانی مشخصی برای استفاده باشد و در صورت اتمام مهلت آن، اعتبار هدیه کسر می‌گردد.

فاکتور رسمی

  • سینمایار برای تمام فروش‌ها فاکتور رسمی صادر می‌کند، که در پنل کاربری خریداران قابل دانلود است، حتماً کد ملی/‌شناسه ملی، شماره ثبت، آدرس، کد پستی، شماره اقتصادی خود را صحیح وارد کنید.

شیوه تحویل و حمل

محصولات مجازی و دوره‌های آموزشی

  • اکثر دوره‌های آموزشی غیر حضوری سینمایار، به صورت ویدئو‌های از پیش ضبط شده هستند و با ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها شما به این ویدئو‌ها دسترسی خواهید داشت. دسترسی شما به محتوای دوره بلافاصله پس از خرید دوره میسر می‌شود. ویدئو‌های هر دوره در بخش پنل کاربران در وب‌سایت سینمایار قابل دسترسی است. دسترسی به دوره‌ها محدود به هیچ روز و ساعتی نیست و شما در کلیه ساعات شبانه‌روز به تمامی محتوای آن‌ها دسترسی دارید.
  • در دور‌های غیر حضوری به غیر از دوره‌های که بصورت پیش خرید هستند، بعد از تکیل فرایند پرداخت، دوره یا لایسنس استفاده از دوره در حساب کاربری قابل مشاهده و استفاده می‌باشند.
  • دوره‌های آموزشی خریداری شده دارای لایسنس هستند و لایسنس هر دوره و طریقه استفاده از آن در پنل کاربری بخش لایسنس دوره‌ها نمایش داده می‌‎شوند. برای استفاده از لایسنس دوره‌ها کافی است بعد از دانلود نرم‌افزار اسپات پلیر، با واردکردن کد لایسنس در نرم‌افزار، به دوره خریداری شده دسترسی خواهید داشت.
  • بعضی از دوره‌های سینمایار در حال تولید هستند و طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در سایت بارگذاری می‌شوند، برای این دوره‌ها امکان پیشخرید وجود دارد و در صفحه محصول درصد پیشرفت تولید و تکمیل دوره نمایش داده شده و همان درصد در لحظه تکمیل خرید و بعد از پرداخت قابل دسترسی است و ادامه جلسات و محتوای محصول مجازی طبق زمانبندی اعلام شده در صفحه مربوط به آن، اضافه می‌شود. لازم به ذکر است مبلغ دوره‌هایی که در حال تولید هستند با 60 درصد تخفیف نسبت به قیمت دوره تکمیل شده بفروش می‌رسد.
  • در زمان شرکت در کارگاه یا ورکشاپ غیر حضوری، بعد از خرید و تکمیل پرداخت، اطلاعات ورود به وبینار شامل لینک ورود، نام کاربری، رمز عبور و زمان برگزاری وبینار برای کاربران بصورت ایمیل و پیامک ارسال می‌شود.
  • ‌در محصولات مجازی و دانلودی، پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، لینک محصول در حساب کاربری خریدار درج می‌شود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود محصول، مانع تحویل محصول نمی‌گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می‌بایست حداقل ۷۲ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.
  • کلیه سفارش‌هایی که بعد از پرداخت، وضعیت آن‌ها به تکمیل‌شده تغییریافته باشد در اسرع وقت به‌صورت فایل‌های دانلودی در حساب کاربری خریدار قابل‌مشاهده و استفاده خواهند بود. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینک‌های دانلود مربوط به سفارش ۷۲ ساعت کاری خواهد بود. خریدار درصورتی‌که در این بازه زمانی، لینک محصول را دریافت ننماید، موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش فروش سینمایار اعلام نماید. در غیر این صورت ادعایی در این خصوص مسموع نیست.
  • در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت‌هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، سینمایار مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ٢ برابر خواهد بود.
  • خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری‌شده را نخواهد داشت.
  • سینمایار مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری‌شده و تحویل‌شده را ندارد.

کالا‌های فیزیکی

  • آن دسته از عزیزان که اقدام به پرداخت به صورت آنلاین وجه سفارش خود می‌کنند , فقط می‌بایست کالا را در محل آدرس ذکر شده “دقیق” در هنگام سفارش دریافت کنند.
  • تنها در صورتی امکان تحویل کالا به صورت حضوری به اشخاصی که آنلاین خرید و پرداخت کرده‌اند هست که؛ مالک حسابی که از آن پرداخت صورت گرفته به همراه کارت ملی و کارت عابر بانک فیزیکی که از آن پرداخت انجام شده, حضور داشته باشد.
  • تحت هر نوع شرایط پرداخت کالا فقط تحویل پردازنده مبلغ کالا به شرط احراز هویت خواهد شد.
  • آماده‌سازی، اسمبل و تست سیستم‌های رندرینگ و تدوین حدود یک هفته زمان نیاز دارد و بعد از انجام این مراحل با هماهنگی خریدار، این سیستم‌ها توسط تیم سینمایار در محل تحویل و راه‌اندازی می‌شوند. تمامی سیستم‌های کامپیوتر اسمبل شده در سینمایار با دو سیستم عامل ویندوز و مک او اس و به همراه نرم‌افزار‌های کاربردی مورد نیاز خریدار عرضه می‌شوند.
  • مشتری گرامی، با خرید اینترنتی از سینمایار کالا‌های شما در سراسر ایران با بسته‌بندی مناسب و مطمئن ارسال خواهد شد.
  • کالا‌ها درشرایط معمول تقریباً ظرف سه تا پنج روز کاری به دست شما خواهد رسید. پوشش خسارت پست تا مبلغ 20 میلیون تومان خواهد بود.
  • تحویل محصولات فیزیکی در تهران از طریق پیک انجام می‌شود.
  • طبق قوانین شرکت پست ارسال کالا‌هایی با ابعاد یا وزن غیر معمول از طریق پست امکان‌پذیر نیست، لذا این اقلام با ماهکس، تیپاکس یا باربری ارسال می‌شوند و پرداخت بصورت پس کرایه می‌باشد.
  • ماهکس در قبال ورود خسارت و فقدان کالای دریافتی مشتری، مسئول خواهد بود مشروط بر اینکه این خسارت یا فقدان، از سمت مشتری یا تحویل گیرنده نباشد.
  • پوشش بیمه‌ای خسارت ارسال با شرکت ماهکس بدون سقف و به میزان مبلغ مندرج در فاکتور می‌باشد و تیپاکس تا مبلغ 30 میلیون تومان خواهد بود، و هزینه آن پسکرایه یعنی بر عهده مشتری است. اگر خواهان بیمه کامل حمل و نقل محصول هستید از گزینه ارسال با ماهکس استفاده نمایید.
  • گیرنده می‌تواند مرسوله را از لحاظ فیزیکی و ظاهر آن بررسی نماید. در صورت تحویل به صورت پلمپ و وکیوم مسولیت ماهکس صرفاً در تحویل کالا بصورت سالم از لحاظ ظاهر بسته‌بندی می‌باشد و گیرنده نمی‌تواند مرسوله را بازگشایی نماید مگر به واسطه بروز علائم ظاهری خسارت مانند نشتی، خراشیدگی عمیق، سوراخ شدن بسته‌بندی و پارگی
  • ارسال کالا‌ها بنا به درخواست شما و یا الزام به دلیل حجم و وزن بالا از طریق باربری ارسال می‌شوند، که هزینه ارسال با باربری به صورت پس کرایه برعهده مشتری است.
  • مشتری گرامی لطفاً موقع دریافت کالا، حتماً «در حضور مامور تحویل» از وجود کالای خود در بسته‌بندی اطیمنان حاصل کنید همچنین سلامت ظاهری کالای خود را قبل از تأیید، کاملاً بررسی نمایید.
  • دریافت کالا بدون آنکه گیرنده نسبت به آن اعتراضی داشته باشد. حاکی از این است که کالا بدون نقص و بر طبق سند حمل، تحویل گیرنده شده است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.
  • در صورت بروز خسارت، شخصی که لوازم یا کالا را دریافت می‌کند باید بلافاصله هنگام دریافت کالا مراتب ورود خسارت به تحویل‌دهنده کتباً اعلام نماید. قابل ذکر است اعلام اعتراض خارج مواعد قانونی فوق، قابلیت استماع نداشته مگر در صورت تقلب متصدی حمل. بدیهی است دریافت کالا و عدم اعلام اعتراض از سوی تحویل گیرنده به منزله دریافت صحیح، سالم و کامل کالا می‌باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

  • سینمایار همواره نهایت تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع‌رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سینمایار تنها در صورت تأیید شرکت حمل‌کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌کند.
  • آسیب‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش سینمایار اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل‌کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش سینمایار ارسال شود.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

  • برای دوره‌های آموزش مجازی پشتیبانی از طریق بخش تیکت در پنل کاربری برای مدت محدود(6 ماه) انجام می‌شود و مدت پشتیبانی دوره‌های خریداری شده را می‌توان با خرید پشتیبانی برای یک دوره جدید تمدید کنید.
  • برای پشتیبانی محصولات دانلودی و کالا‌های فیزیکی برای بخش پشتیبانی محصولات تیکت ارسال نمایید.
  • می‌توانید سؤالات خود برای دوره خریداری شده را به صورت ارسال تیکت بپرسید و همچنین در مورد دوره نظر دهید. ممکن است دوره‌هایی شامل تکالیف یا آزمون باشند که نحوه ارسال آن هم به تناسب دوره مشخص می‌گردد.
  • مدرس دوره مسئول اول پاسخگویی و پشتیبانی در خصوص تیکت‌های ارسالی و یا ارزیابی تمارین، تکالیف و آزمون‌ها می‌باشد. در غیر این صورت بر اساس توافق نامه خصوصی نوشته شده با مدرس رفتار می‌گردد.

محتوای آموزشی در اختیار گذاشته شده

  • مالکیت معنوی و مادی هرگونه محتوایی از دوره‌های آموزشی که به شکل فایل‌های متنی، تصویری، صوتی و یا فیلم در اختیار شما قرار می‌گیرد متعلق به سینمایار می‌باشد و یادگیرنده حق هیچ گونه کپی‌برداری، تغییر، ویرایش و اقتباس آن محتوا را نخواهد داشت. همچنین هر شکلی از در اختیار قراردادن محتوا به اشخاص ثالث نظیر واگذاری، فروش، اجاره، قرض، نشر و باز توزیع غیر قانونی می‌باشد و این کار حقوق سینمایار و دیگر یادگیرنده‌ها را خدشه دار می‌کند.

گارانتی اپدیت دوره‌ها

  • دوره‌های جامع سینمایار دارای گارانتی اپدیت دو ساله هستند، بدین معنی که در این دو سال امکان دارد محتوایی به دوره اضافه شود و این محتوای جدید بصورت رایگان در دسترس شرکت‌کنندگان در دوره قرار می‌گیرد. با توجه به این موضوع سینمایار بعد از این مدت می‌تواند دوره‌های خود را از نو تولید کند. در صورت اینکه سینمایار دوره‌ای را کاملاً از نو ضبط و بازسازی کند، می‌تواند بدون در نظر گرفتن مدت زمان گارانتی دو ساله اقدام به تهیه دوره جدید و فروش آن کند.

گواهی پایان دوره

  • پس از تماشای همه ویدئو‌ها دوره غیر حضوری مورد نظر، کاربر درخواست جلسه آنلاین برای دریافت گواهی پایان دوره را از طریق تیکت به پشتیبانی سینمایار ارسال می‌کند و بعد از مشخص شدن زمان جلسه و موفقیت در آزمون آنلاین گواهی پایان دوره صادر و به آدرس کاربر ارسال می‌شود.
  • گواهی شرکت در دوره‌های حضوری در جلسه آخر صادر و به وی تحویل داده می‌شود.
  • گواهی پایان دوره فقط به زبان فارسی بوده و تا اطلاع ثانوی به زبان انگلیسی صادر نمی‌شود.
  • سینمایار هیچ‌گونه گواهی یا تأییدیه برای کسانی که در حال گذراندن دوره هستند، صادر نمی‌کند و تنها گواهی پایان دوره برای کاربران صادر خواهد شد.
  • معیار محاسبه نمره پایانی، به آزمون و جلسه‎ای که سینمایار برای ارزیابی دانش هنرجو با وی برگزار می‌کند بستگی دارد.

روند مرجوعی و استرداد وجه

مرجوعی محصولات مجازی و دوره‌های آموزشی

  • برای دوره‌های غیر حضوری سینمایار، امکان هیچ‌گونه تعویض، استرداد و بازپس‌گیری و همچنین انتقال آن به فرد دیگر وجود ندارد. بنابراین لازم است در انتخاب و خرید دوره مورد نظر دقت کافی داشته باشید.
  • در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه‌شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را در حساب کاربری ایشان به سینمایار اعلام نماید و سینمایار موظف است ضمن پیگیری مغایرت، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در صورت عدم رفع مشکل، مسئولیت سینمایار صرفاً برگشت وجه محصول و استرداد وجه به خریدار و حذف سفارش از حساب کاربری او است.
  • بازگشت وجه برای دوره‌های غیر حضوری تا ۴۸ ساعت پس از خرید دوره و فقط به دلیل مغایرت محتوای دوره با سرفصل‌های دوره که در صفحه محصول در سایت نوشته شده است امکانپذیر است، تشخیص قبول یا رد این مغایرت تنها با مدیریت سینمایار است.
  • برای محصولات مجازی و دانلودی، مرجوع کردن آن محتوای مجازی امکان‌پذیر نبوده و بازگشت وجهی صورت نخواهد گرفت.
  • بازگشت وجه برای انصراف از دوره‌های حضوری، وبینار، ورکشاپ و کارگاه‌ها، تا 72 ساعت قبل از برگزاری آن امکانپذیر است.
  • در صورت ارائه درخواست بازگشت وجه تا ۲۴ ساعت پس از آن، برای تأیید شدن درخواست، با شما تماس گرفته خواهد شد (از طریق تیکت یا ایمیل) و در صورت مورد تأیید قرار گرفتن درخواست، وجه مورد نظر پس از بررسی‌های سینمایار و رفتار اکانت شما در ۷۲ ساعت بعدی به حساب کاربری شما به صورت اعتبار افزوده می‌شود.
  • سینمایار، وجه برگشتی مربوط به دوره‌های آموزشی را تنها به حساب کیف پول کاربر در وبسایت سینمایار منتقل خواهد کرد و نه به حساب بانکی. (برای انتقال به حساب بانکی نیاز به ارسال درخواست و تطبیق مدارک هویتی با مشخصات ثبت شده در حسابکاری، همخوانی نام صاحب کارت بانکی با حساب کاربری و مواردی از این قبیل است و در نهایت واریز وجه به همان حسابی که از سایت خرید را انجام داده خواهد بود)

مرجوعی کالا فیزیکی

  • سینمایار، وجه برگشتی مربوط به خرید کالای فیزیکی مرجوع شده را بعد از برگشت کالا و تأیید واحد فنی سینمایار، تنها به حساب کارتی که با آن خرید انجام شده است منتقل می‌کند و حتماً باید نام خریدار با نام کارت همخوانی داشته باشد در غیر اینصورت روند استرداد وجه با احراز هویت مالک کارت بانکی و کاربر انجام خواهد شد.
  • برای سیستم‌های کامپیوتر رندرینگ و تدوین به دلیل اینکه بصورت سفارشی و با هماهنگی خریدار اسمبل می‌‎شوند، امکان مرجوعی وجود ندارد.
  • مرجوعی کالا در صورت خرابی، نقص، مشکل فنی و …، قابل تعویض یا مرجوع می‌باشد. ( هزینه بر عهده‌ی سینمایار)
  • در صورتی که اشتباه در ثبت سفارش و انتخاب کالای اشتباه از سمت خریدار باشد، هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری است.
  • منطبق بر ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی بیان می‌دارد: «در هرمعامله از راه دور مصرف‌کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و با ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه شده در وب‌سایت سینمایار، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند (مانند سیستم‌های رندرینگ و تدوین، باطری‌ها یا کارت‌های حافظه) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین کالا‌هایی که به صورت هدیه همراه کالا‌های دیگر تقدیم خریداران می‌شوند نیز مشمول ضمانت تعویض نیستند.
  • باز پرداخت وجه تنها در صورت دریافت کالا در کمال سلامت از سوی شرکت میسر می‌باشد ( کالا‌هایی که از حالت پلمپ خارج شده باشند فقط با ذکر دلیل منطقی قابل مرجوع می‌باشند)
  • در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، فروشنده ملزم به بازپس‌گیری کالا است که این امر مستلزم اعلام مشکل از سوی خریدار حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از زمان دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش سینمایار می‌باشد. البته این امر مواردی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد را شامل نمی‌گردد.
  • منظور از استفاده نادرست از کالا، شامل مواردی است که در راهنمای استفاده از کالا از سوی خود سازندگان ارائه می‌گردند و تشخیص این امر با بخش خدمات پس از فروش سینمایار می‌باشد. اگر وجود نقص یا اشکال در کالا بدون استفاده از محصول قابل مشاهده است (مانند رنگ، مدل یا عدم انطباق کالا با مشخصات درج شده روی جعبه آن) می‌بایست کالا به هیچ وجه از بسته‌بندی اصلی خود خارج نشده باشد. آزمایش و اعلام نظر درباره اشکالات فنی کالا، بسته به نوع و اشکال اعلام شده از سوی خریدار، ممکن است بین ۲ تا ۴ روز کاری از زمان بازگرداندن کالا به شرکت سینمایار طول بکشد.
  • کالا‌های پلمپ تنها در صورت درخواست مشتری برای نصب نرم‌افزار و یا چک کردن ( تنها بنا به درخواست مشتری ) باز خواهند شد.
  • مشتری قبل از هر اقدامی حتماً باید با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرد تا هماهنگی لازم انجام شود. برای ارجاع کالا، باید کالا به خوبی توسط مشتری بسته‌بندی شده و لوازم جانبی و اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و اقلام بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. مشتریان عزیز می‌بایست کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار داده و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری نمایند. در صورت لزوم، می‌توانند توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا کاغذی جداگانه درج و به همراه فاکتور کالا به همراه کالا ارسال نمایند.

نحوه ثبت شکایات مصرف‌کنندگان

  • سینمایار همواره خواهان برقراری شفافیت کامل و رعایت استاندارد‌های اخلاقی در کسب و کار خود بوده است. در این راستا، هرگونه ثبت شکایت و تخلف از طریق بخش پشتیبانی (تیکتینگ) و موضوع ثبت شکایت توسط مدیریت سینمایار پیگیری خواهد شد.
  • پس از ثبت تیکیت شکایت و درصورت نیاز به ارتباط سریع با مدیریت سینمایار با شماره 09385561083 تماس حاصل نمایید.
  •  این فرصت را برای اشخاص طرف قرارداد ایجاد می‌‎کند تا هرگونه تخطی از استاندارد‌های اخلاقی را به سینمایار گزارش کنند.

سیاست‌های رعایت حریم شخصی

  • سینمایار به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند.
  • سینمایار متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی کاربران دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سینمایار، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‌دهید.
  • همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سینمایار، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئو‌های تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سینمایار جزئی از اموال سینمایار محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سینمایار است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سینمایار محفوظ می‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سینمایار و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار سینمایار است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‌سایت سینمایار و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌های مشابه مانند جمع‌آوری داده‌ها و ابزار‌های استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای سینمایار محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سینمایار، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‌پذیرد به عهده کاربران است.
  • تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.cinemayar.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‌های رسمی و تأیید شده در سایت، با شما تماس نمی‌گیریم. وب سایت سینمایار هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.cinemayar.com و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و‌شناسه در برنامه‌های پیامرسان اینترنتی ندارد و هیچ گاه با این روش‌ها با شما تماس نمی‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‌توانند از آدرس‌های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
  •  سینمایار با در نظر گرفتن این امر که هویت شخصی کاربران محرمانه است، اطلاعات شخصی آنان را در اختیار هیچ شخص یا سازمان دیگری قرار نمی‌دهد، مگر اینکه با حکم مقام قضائی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد این اطلاعات را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای سینمایار وجود ندارد و حق اعتراض از کاربران در این خصوص سلب می‌شود.
  • همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که سینمایار همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آن‌ها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگر‌ها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگر‌ها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی سینمایار و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و سینمایار حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.
  • در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های سینمایار ندارید، می‌توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
  • سینمایار، امنیت اطلاعات شخصی شما را به شدت محفوظ نگاه داشته و شما با آشکار شدن اطلاعات خود برای سینمایار و استفاده از اطلاعات شخصی خود موافقت کرده‌اید. سینمایار اطلاعات شخصی شما و یا لیستی از مشتریان خود را نه به شخص ثالثی می‌فروشد و نه برای مدتی در اختیار کسی می‌گذارد. هرچند سینمایار در کشور جمهوری اسلامی ایران مدیریت می‌شود و تابع قوانین این کشور است، در برخی شرایط خاص و دریافت دستور از مراجع ذیصلاح لازم است تا اطلاعات مورد نیاز در اختیار مرجع ذیصلاح قرار داده شود.
  • لازم به ذکر است که محتوای منتشر شده توسط خود شما (مانند: اعلام نظر و نقد یا پیشنهاد و …) بر روی وبسایت از این بند مستثنی است و می‌تواند در اختیار اشخاص ثالث قرار گیرد.
  • سینمایار برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

اعلام نظر و نقد یا پیشنهاد

  • هدف از ایجاد بخش نظرات در سینمایار، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات سینمایار با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تأیید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تأیید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. سینمایار در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تأیید سینمایار درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.
  • در صورت مشاهده هرگونه از موارد زیر در نظرات ارائه شده توسط شما، حذف خواهد گردید و در صورت تکرار حساب کاربری شما بسته خواهد شد:
  • هر گونه نشر محتوا برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران و یا خلاف قوانین جرایم اینترنتی
  • نشر محتوای نادرست، گمراه‌کننده، فریبنده، رکیک و بر خلاف شئونات عرف جامعه
  • هر گونه توهین به اشخاص ثالث و تجاوز به حریم خصوصی آن‌ها
  • محتوای حاوی ویروس، جاسوس‌افزار و موارد مشابه
  • هرگونه محتوا حاوی هرزنامه
  • اطلاعات شخصی یا حساس افراد ثالث

سینمایار ممکن است نقد و نظر‌های ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، سینمایار می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت سینمایار، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آن‌ها را در چارچوب فوق‌الذکر به سینمایار اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
  • جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
  • کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تأییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
  • قسمت نظرات سایت، با تالار‌های گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تأیید نخواهد شد.
  • تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
  • با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • تنها نظراتی تأیید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
  • بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
  • لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تأیید نظرات کاربران است.
  • کامنت‌هایی که با عرف جامعه مغایر باشند، تأیید نخواهند شد.

حقوق مالکیت معنوی

  • شما با ارسال نظرات، پیشنهادات، ایده‌ها و هرگونه محتوا برای ما، به ما مجوز استفاده از آن برای نشر و به اشتراک‌گذاری مثلاً در موارد تبلیغاتی را خواهید داد.
  • وب سایت و کلیه مطالب، ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن (شامل همه اطلاعات، متون، فیلم‌ها، تصاویر، فایل تصویری و صوتی، طراحی‌ها و ایده‌ها)، متعلق به سینمایار می‌باشد و از قانون کپی رایت جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌کند.
  • شما حق تولید، نشر، اصلاح، ایجاد محتوای مشتق شده هرگونه اطلاعات و محتوای وب سایت را برای استفاده تجاری یا باز نشر ندارید.
  • تمام اطلاعاتی که ما در وب سایت جمع‌آوری می‌کنیم زیر نظر سیاست حفظ حریم خصوصی می‌باشد.
  • شما حق استفاده از بخشی از فیلم‌ها تصاویر و یا متن به شکل جدا شده از بستر اصلی آن را برای استفاده تجاری یا بازنشر آن نخواهید داشت.
  • شما حق استفاده از برند سینمایار، لوگو، تمامی اسامی مرتبط، نشانه‌ها، نام دوره‌ها، شعار‌ها، نام دامنه و دیگر مشخصات مربوط به سینمایار را نخواهید داشت و حق مالکیت معنوی آن برای تیم سینمایار خواهد بود.
  • در صورت مشاهده هرگونه محتوایی که ناقض مالکیت معنوی برای مؤلف اثر می‌باشد و در وبسایت ما مشاهده می‌شود، آن را برای ما ارسال نمایید.
  •  کلیه محتوای موجود در سینمایار مشمول حقوق مالکیت معنوی و حقوق مؤلف می‌شود. مطابق ماده ۷۴۰ قانون مجازات اسلامی، بازتوزیع، فروش، پخش، تغییر، ویرایش و اقتباس از آثار مندرج در سینمایار -چه آثار رایگان و چه آثار غیررایگان- به هر شکلی ممنوع است و پیگرد قانونی دارد. سینمایار این حق را دارد که حساب کاربری افرادی را که مرتکب این تخلف شده‌اند، مسدود کند و دسترسی به نسخه‌های آتی آن محصول را برای او محدود نماید.

ارتباطات الکترونیکی

  • هنگامی که شما از سرویس‌ها و خدمات سینمایار استفاده می‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‌کنید و یا به سینمایار ایمیل می‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که سینمایار به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
  • همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تأیید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.
  • سینمایار برای اطلاع‌رسانی رویداد‌ها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال می‌نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه سینمایار را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله‌ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.
  • توجه داشته باشید که سینمایار فقط از طریق ایمیل info@cinemayar.com و شماره پیامک 30007732002692 و 30004505987654 و 10000246362927 برای کاربران و مشتریان خود پیامک (SMS) ارسال می‌کند.
  • بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سینمایار، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سینمایار است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@cinemayar.com اطلاع دهید.

تعهدات سینمایار

  • سینمایار تلاش می‌کند که هفت روز هفته و بصورت شبانه‌روزی به شما خدمات ارائه کند اما شبیه هر وب‌سایت دیگری ممکن است سینمایار نیز گاهی دچار مشکلات فنی ناخواسته‌ای شود و دسترسی شما موقتاً به وب‌سایت قطع گردد. ما تلاش می‌کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

تعهدات کاربر

  • کاربر به عنوان استفاده‌کننده از دوره‌های آموزشی اجازه نشر یا فروش آن را به هیچ عنوان نخواهید داشت.
  • استفاده از اسکریپت برای دانلود انبوه محتوا ممنوع است.
  • هرگونه تلاش برای دستیابی به اطلاعات شخصی مدرسان و برقراری تماس با آن‌ها برای انجام کاری غیرمرتبط با سینمایار یا استخدام ممنوع است و فقط راه ارتباطی بخش تیکت در پنل کاربری است.

سلب مسئولیت یا موادی دیگر

  • امکان دارد در قسمت‌های مختلف سینمایار، لینک دانلود و یا ارجاع به وب سایتی داده شود و آن‌ها را معرفی کنید که مالکیت آن‌ها مربوط به اشخاص ثالث باشد، این لینک‌ها فقط برای ارجاع و معرفی منبع می‌باشند و سینمایار هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آن سایت‌ها یا منابع ندارد.

زمان دسترسی به دوره‌های غیر حضوری و محتوای مجازی

  • سینمایار مانند هر کسب و کاری پایانی را برای فعالیت خود پیش‌بینی می‌‎کند که این پایان می‌تواند به دلایل مختلفی باشد، به هر حال سینمایار حداقل سه سال بعد از تاریخ فروش دوره‌های غیر حضوری و محتوای مجازی، دسترسی به آن‌ها را برای کاربران متعهد می‌شود و پس از این مدت سینمایار تعهد و مسئولیتی برای در دسترس بودن وبسایت و محتوای آن ندارد، ولی دوره‎‌ها غیرحضوری و لایسنس‎‌هایی که توسط کاربران دانلود شده است، روی سیستم مربوطه بصورت مادام العمر قابل نمایش هستند و دسترسی به محتوای مجازی دانلود شده نیز امکانپذیر است.
  • تا زمانی که سینمایار فعالیت خود را ادامه می‌دهد دسترسی به تمام محتوای مجازی و لایسنس‎‌ها در دسترس است و این مدت متعد شدن سه سال برای زمان پایان فعالیت سینمایار درنظر گرفته شده است.

شرایط قوه قهریه

  • تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه سینمایار هیچگونه مسئولیتی در قبال انجام تعهدات خود در مواقع فورس ماژور مانند بروز بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیت‌های دولتی و تحریم را ندارد.

حل اختلاف

  • کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این توافقنامه و یا در ارتباط با آن از جمله در خصوص انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن ابتدا از طریق مذاکره طرفین حل و فصل خواهد شد. در صورت عدم انجام مذاکرات، و یا عدم حصول نتیجه ظرف یک‌ماه پس از بروز اختلاف، هر یک از طرفین می‌توانند اختلاف را به مرکز داوری مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر تهران ارجاع نمایند که مطابق آئین داوری آن مرکز بصورت قطعی و لازم الاجراء حل و فصل گردد. داور علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری ذیربط را نیز مراعات خواهد نمود.
  • طرفین تصریح و توافق دارند که محل انعقاد و اجرای قرارداد شهر تهران می‌باشد. در صورت بروز اختلاف، مرجع صالح، دادگستری‌های شهر تهران می‌باشد. این بند مانع از توافق طرفین، در هر زمانی، برای حل دوستانه و مسالمت‌آمیز موضوعات نمی‌باشد.

تغییرات

  • سینمایار می‌تواند شرایط و قوانین حاضر را به صلاحدید خود و در هر زمان تغییر دهد. قوانین و شرایط اصلاح‌شده فوراً پس از قرار گرفتن بر روی وب‌سایت یا در زمانی که سینمایار تعیین می‌نماید، لازم‌الاجرا خواهد شد و کاربر مسئولیت بررسی به‌روزرسانی احتمالی این قوانین را بر عهده دارد. این تغییر از طریق پیامک، پنل کاربری یا ایمیل به اطلاع کاربر رسیده و استمرار استفاده از سامانه، پس از لازم الاجرا شدن این تغییرات به منزله قبول آن است. سینمایار درصورتی‌که بخواهد تغییر اساسی را در قرارداد صورت دهد، 10 روز پیش از قرار گرفتن آن در وب‌سایت، اطلاعیه اصلاح آن را در وب‌سایت قرار خواهد داد و کاربر در صورت مخالفت با آن، صرفاً می‌تواند خرید از سامانه سینمایار را متوقف نماید و با ارسال درخواست الکترونیکی به سینمایار این موضوع را اطلاع دهد و در این‌صورت کاربر حق خرید هیچ محصولی را نخواهد داشت. مفاد این قوانین بدون اعمال اصلاحات، صرفاً در خصوص محصولات خریداری شده، تا زمان انقضای مدت تعهد سینمایار یعنی سه سال بعد از تاریخ خرید محصول پابرجا خواهد بود ولیکن پس از خاتمه این مدت، تمدید نخواهد شد و حساب کاربری کاربر موصوف مسدود خواهد شد. در هر صورت سینمایار مسئول خساراتی که به سبب اصلاح یا توقف وب‌سایت سینمایار، به کاربر یا شخص ثالث وارد می‌شود نخواهد بود.
  • سینمایار می‌تواند در هر زمان سیاست‌های سایت خود را تغییر دهد و این تغییرات اطلاع‌رسانی شده و در صورت ادامه استفاده کاربر از وبسایت به معنای پذیرش سیاست‌های جدید از طرف کاربر می‌باشد.
  • در نظر داشته باشید که قوانین سینمایار بر اساس تغییر شرایط و برای بهبود سطح خدمات ممکن است در آینده با اطلاع قبلی تغییر کرده و بروز شوند.
  •  بعد از تغییرات و اطلاع‌رسانی، نسخه‌ی جدید توافقنامه در همین صفحه درج خواهند شد. بنابراین پیش از هر خرید، این صفحه را مجدداً مطالعه کنید.
  • نسخه شماره یک توافقنامه، در تاریخ یکم تیر ماه 1402 هجری شمسی منتشر شده است. استفاده، ثبت نام در سینمایار و هر بار خرید از آن به معنای موافقت شما با تمام موارد این توافقنامه است و نیازی به امضای طرفین نیست.

ساعت پاسخگویی

در صورت وجود هرگونه سؤال، لطفاً از طریق بخش تیکت در پنل کاربری و یا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

پاسخگویی به سؤالات بخش تیکت بصورت 24 ساعته می‌باشد.

تلفن همراه پشتیبانی 24 ساعته سینمایار:          09385561083

تلگرام و واتساپ (پاسخگویی بصورت 24 ساعته):               09385561083

تلفن مؤسسه (روز‌های کاری 11 الی 16):          02177920319         –              02122148980

آدرس:       تهران، نارمک، خیابان سمنگان، پلاک 395، طبقه اول (با هماهنگی)

پست الکترونیک:         info@cinemayar.com